
Kép forrása: Magyar Bormarketing Ügynökség
A bor nem csak ital – kultúra, hangulat, élmény, közösség. A „Tiéd a mérték!” kampány arra emlékeztet, hogy a mértékletesség nem lemondás, hanem tudatosság. Hogy a jó bor élvezet, de csak akkor ad valódi értéket, ha felelősséggel fogyasztjuk.
A Magyar Bormarketing Ügynökség és partnerszervezetei, illetve számos borász, orvos, kultúraszervező közös üzenete egyszerű: a bor része a magyar hagyománynak, de nem a túlzásról, hanem az egyensúlyról szól.
Ahogy a kampány fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”
Arra kérünk minden a borkultúránkért felelősséget érző borbarátot, hogy csatlakozzon ehhez a gondolathoz, és mutassa meg, hogy a borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól.
A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők a Magyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!
Tiéd a mérték. Élj vele!
LM

